Klik op “Lijst” bovenaan de kalender aan de rechterkant, voor een lijst met alle evenementen en startdata van cursussen.

Inschrijven voor een cursus? Meld je aan via het aanmeldformulier!

Start Beginners volwassen hond

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op woensdag 31 augustus start onze cursus Beginners volwassen hond, om 20.00 uur. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Beginners Volwassen hond

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op vrijdag 2 september start onze cursus Beginners Volwassen hond, om 19.00 uur. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Behendigheid beginners = VOL

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op vrijdag 2 september start onze cursus Behendigheid beginners, om 19.00 uur. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Gevorderden Volwasssen hond

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op vrijdag 2 september start onze cursus Gevorderden Volwassen hond, om 20.00 uur. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Behendigheid gevorderden

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op vrijdag 2 september start onze cursus Behendigheid gevorderden, om 20.00 uur. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Puppy cursus

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op zaterdag 3 september start onze puppy cursus weer, om 9 uur 'sochtends. Deze cursus duurt 6 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start cursus Jonge Hond = VOL

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op zaterdag 3 september start onze cursus Jonge Hond weer, om 10 uur 'sochtends. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Combisport Groep 1

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op zaterdag 3 september start onze cursus Combisport Groep 1, om 10 uur 'sochtends. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start cursus Jonge Hond

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op zaterdag 3 september start onze cursus Jonge Hond , om 11 uur 's ochtends. De cursus duurt 9 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start Combisport Groep 2

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op zaterdag 3 september start onze cursus Combisport Groep 2, om 11 uur 'sochtends. De cursus duurt 10 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Start cursus Treibball

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op maandag 29 augustus is deze cursus Treibbal gestart, om 19.00 uur. De cursus duurt 9 weken. U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier.

Behendigheidswedstrijd FHN

Baardmeesweg 4b, Zeewolde Baardmeesweg 4b, Zeewolde, Flevoland, Nederland

Op 11 september vindt er een behendigheidswedstrijdplaats georganiseerd in samenwerking met de FHN op onze club. Meer informatie en inschrijven: https://www.fhn.nl/event/behendigheid-zeewolde/