Klik op “Lijst” bovenaan de kalender aan de rechterkant, voor een lijst met alle evenementen en startdata van cursussen.

Inschrijven voor een cursus? Meld je aan via het aanmeldformulier!

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Combisport wedstrijd

19 juni 2022 om 09:30 - 17:00

**Combisport wedstrijd en workshop**
Op 19 juni organiseert hondenvereniging Zeewolde in samenwerking met de FHN(Federatie Hondensport Nederland) een combisport dag.
Deze dag zullen we een wedstrijd houden en een kennismakingsworkshop geven in deze mooie sport. Hierin kun je (onder begeleiding) kennis maken met de verschillende onderdelen van de combisport. De dag wordt opgesplitst in 2 delen. Eerst de workshop voor mensen die kennis willen maken of wat extra tips willen krijgen van de begeleiding. Uiteraard met een deel praktijk. Daarna starten we met de wedstrijd. Deelnemers van de workshop die meteen enthousiast zijn mogen dan gelijk mee doen aan de wedstrijd.
Een leuke dag voor iedereen die eens voor een klein bedrag wil proeven aan de combisport. Licentie is niet nodig.
Kosten voor deze dag zijn € 10,00.
**Hoe inschrijven?**
Via een overboeking van 10,- euro aan NL75ABNA0468860738
t.n.v. Hondenvereniging Zeewolde. Vermeldt bij de betaling de naam van de hond en geboortedatum. Voor -en achternaam en telefoonnummer.
Graag vermelden of je wilt deelnemen aan workshop of wedstrijd incl. de klasse (jeugd, debutant, veteranen).Niet meer dan één inschrijving per overboeking!
We hopen jullie te mogen begroeten in Zeewolde.
Het combisportteam.
Klasse uitleg: