Klik op “Lijst” bovenaan de kalender aan de rechterkant, voor een lijst met alle evenementen en startdata van cursussen.

Inschrijven voor een cursus? Meld je aan via het aanmeldformulier!

Laden Evenementen

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Workshop Sport en Spel voor pups

9 juli 2022 om 10:00 - 11:00

De workshop Sport en Spel voor pups geeft je een unieke kans om samen met je hond actief als team bezig te zijn. Juist door het werken in teamverband, wordt de onderlinge band tussen jou en je hond versterkt. Hier heb je niet alleen profijt van op het veld, maar ook in de thuissituatie en buitenshuis. Honden die voldoende geestelijk worden gestimuleerd, vertonen beduidend minder probleemgedrag dan honden die niet voldoende worden gestimuleerd. Behalve dat het samenwerken in teamverband leuk is en goed is voor de onderlinge band, is het ook nog eens een hele goede manier om de conditie van je hond te verbeteren en optimaal te houden. En, dit geldt niet alleen voor je hond; ook voor de baas is het een prettige bijkomstigheid om tegelijkertijd de conditie te verbeteren en te optimaliseren. In de workshop Sport en Spel worden stukjes aangeboden uit de behendigheid, hoopers en combisport uiteraard aangepast op het lichaam van een hond in de groei.

Deelname voor honden vanaf 12 weken tot 9 maanden

De workshop duurt 1 uur